تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 13:19
کد خبر : 129481

جزئیات قتل یک وکیل دادگستری با کلاشینکف

جزئیات قتل یک وکیل دادگستری با کلاشینکف
بر حسب گزارش های منتشره، وکیل علی سلیمانی مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳، در مقابل شورای حل اختلاف جویم به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

جارستان: نائب رئیس کانون وکلای دادگستری منطقه فارس در بیان جزئیاتی جدید از قتل وکیل علی سلیمانی در مقابل دادگاه جویم اعلام کرد که موکل مرحوم علی سلیمانی نیز در زمان حادثه در خودرو بوده است

به نقل از وکلاپرس، وکیل علی سلیمانی روز گذشته مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳، در مقابل دادگاه و شورای حل اختلاف جویم از توابع لارستان فارس به طرز فجیعی به قتل رسید.

 

حسب اعلام وکیل شایان منش نائب رئیس کانون وکلای منطقه فارس، یکی از طرفین پرونده با هشت گلوله کلاشینکف به سمت وکیل علی سلیمانی تیراندازی کرده و وی در دم جان سپرده است.

 

پرونده مربوط به معاوضه ملک بوده که شخص مذکور پشیمان شده است

نائب رئیس کانون وکلای دادگستری فارس در بیان جزئیاتی جدید از این حادثه اعلام کرد: پرونده مربوط به معاوضه ملک بوده که شخص مذکور بعدا پشیمان شده است. وی حتی با وکیل خود دچار اختلاف شده و بخشی از حق‌الوکاله پرداختی خود را از وکیلش مسترد کرده است.

 

موکل مرحوم علی سلیمانی نیز در زمان حادثه در خودرو بوده است

نائب رئیس کانون وکلای فارس از حضور موکل مرحوم سلیمانی در خودرو در لحظه تیراندازی خبر داد و عنوان کرد: موکل مرحوم علی سلیمانی نیز در زمان حادثه در خودرو بوده است که به محض شلیک گلوله، به سمت کف ماشین خم شده و پناه گرفته و زنده مانده است.

 

براساس اعلام دادستان جویم، ضارب ۷۰ سال سن دارد

وکیل شایان منش در خصوص اظهار نظر دادستان جویم در مورد این حادثه گفت: براساس اعلام دادستان جویم، ضارب ۷۰ سال سن دارد و در محل حادثه دستگیر شده است. لازم به ذکر است ضارب یک اسلحه کلاشینکف و یک کلت نیز به همراه داشته است.

 

اظهارات دادستانی در خصوص دستگیری ضارب درحالی است که پیش از این اعلام شده بود: ارتکاب به قتل از سوی طرف مقابل پرونده که پدر و پسری بوده اند، صورت گرفته است که یکی از طرفین پرونده (پسر) با هشت گلوله کلاشینکف به سمت مرحوم سلیمانی تیراندازی کرده است و پدر در همان محل دستگیر شده اما پسر که ضارب بوده، متواری شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.